29 Ocak 2012 Pazar

ÖZDEMIR ASAF´DAN

ÖZDEMIR ASAF´TAN

YAŞ 5: Anne ve babamın birbirlerine bağırmalarının, beni ne kadar korkuttuğunu öğrendim.

YAŞ 7: Meşrubat içerken gülersem, içtiğimin burnumdan geleceğini öğrendim.

YAŞ 12: Bir şeyin değerini anlamanın en iyi yolunun, bir süre ondan yoksun kalmak olduğunu öğrendim.
...
YAŞ 13: Annemle babamın el ele tutuşmalarının ve öpüşmelerinin, beni daima mutlu ettiğini öğrendim.

YAŞ 15: Bazen hayvanların, kalbimi insanlardan daha fazla ısıttığını öğrendim.

YAŞ 18: İlk gençlik yıllarımın keder, şaşkınlık, ıstırap ve aşktan ibaret olduğunu öğrendim.

YAŞ 24: Aşkın kalbimi kırabileceğini; ama buna değer olduğunu öğrendim.

YAŞ 27: Bir arkadaşı kaybetmenin en kestirme yolunun, ona ödünç para vermek olduğunu öğrendim.

YAŞ 30: Önemli olan, başkalarının benim için ne düşündükleri değil, benim kendi hakkımda ne düşündüğüm olduğunu öğrendim.

YAŞ 32: Eşimin beni hala sevdiğini, tabakta iki elma kaldığında, küçüğünü almasından anlayabileceğimi öğrendim.

YAŞ 35: Bir insanın kendine olan güveninin, başarısını büyük oranda belirlediğini öğrendim.

YAŞ 38: Annemin beni görmekten, her seferinde sonsuz mutluluk duyduğunu öğrendim..

YAŞ 40: Yalnızca minik bir kart göndererek bile, birinin gönlünü aydınlatabileceğimi öğrendim.

YAŞ 41: Herhangi bir işi, yaptığımdan daha iyi yapmaya çalıştığımda, o işin yaratıcılığa dönüştüğünü öğrendim.

YAŞ 44: Sevgi, evde üretilmemişse, başka yerde öğrenmenin çok güç olabileceğini öğrendim.

YAŞ 45: İnsanların bana, izin verdiğim biçimde davrandıklarını öğrendim.

YAŞ 48: Küçük kararları aklımla, büyük kararları ise kalbimle almam gerektiğini öğrendim.

YAŞ 50: Mutluluğun parfüm gibi olduğunu, kendime bulaştırmadan başkalarına veremeyeceğimi öğrendim.

YAŞ 51: İyi kalpli ve sevecen olmanın, mükemmel olmaktan daha iyi olduğunu öğrendim.

YAŞ 53: Sancılar içinde kıvransam bile, başkalarına baş ağrısı olmamam gerektiğini öğrendim.

YAŞ 55: Kiminle evleneceğin kararının, hayatta verilen en önemli karar olduğunu öğrendim.

YAŞ 57: Öğrenmem gereken, daha pek çok şeyler olduğunu öğrendim.

[Özdemir ASAF]

2 yorum:

  1. YAŞ 48: Küçük kararları aklımla, büyük kararları ise kalbimle almam gerektiğini öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dogru degil i cimizdeki vicdanimiz her zaman en dogruyu biir ve bizi her zaman uyarur öyle degil mi? Yorum icin tesekürler arkadasim.Görüsmek ümidiyle

      Sil