11 Mart 2012 Pazar

GÜZELLERIN YARISI

6 yorum:

  1. hepsi birbirinden harikaa .ellerine sağlık bizlerle paylaştığın için .teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar Topu,begenmene sevindim.Tabii bunlar benim kisa süreli ömürlerinde fotograf makinamla yakaladigim sahaneler iste.Onlar her zaman etrafimizdalar da bizler genelde farkinda olmuyoruz.

      Sil
  2. Ne kadar güzel, içacıcı, böyle çiçeklerle dolu bir bahçesi olmalı insanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisiniz Bücürükveben,lakin ben sadece balkonundaki ciceklerle yetinmek zorunda kalan bahtsizlardanim.Iste bende böyle güzel havalardaki yürüyüslerimde fotograf makinamla dünya güzellerini yakalama avina cikiyorum.Herhalde bu en zararsiz bir avlanma olsa gerek ne dersiniz?

      Sil
    2. Kesinlikle çünkü av denilen şeye insan ıssız adada tek başına kalmazsa karşıyım, siz yine de şanslısınız kedim yaramaz ve çiçek görürse kemiriyor yemese de (zehirleniyor)o yüzden evimde çiçek barındıramıyorum:(

      Sil
    3. Kedinin cicek kemireni,cok güldüm. Kediniz pek afacanmis.Kendini cok sevdirdigi belli,hem fotojenikte bu arada söylemeliyim.

      Sil