25 Mart 2012 Pazar

LA FEMME MON AMI ENRICO MACIAS

arkadaşımın kadını

neden ağladığını biliyorum
ve neden bana üzgün baktığını
seni kollarıma alabilirdim
o kızarmış gözlerinden öpmek için
ama buna hakkım yok
sen arkadaşımın kadınısın

neden gitmek istediğini biliyorum
bana yalan söyleyemezsin
seni kollarıma alabilir
bu hayattan çekip alabilirdim
ama buna hakkım yok
sen arkadaşımın kadınısın

kalbimin paramparça olduğunu hissettim
aşkla arkadaşlık arasında kalıp
birini seçemezdim
biliyorum niçin terkettiğini
seni sevmeyi bilemeyeni
ve ben de gitmene izin verdim
yeni bir yaşam kurman için
bende sadece bir hatıra kaldı
sen arkadaşımın kadınısın

biliyorum neden şarkı söylemek istedin
gözlerime bakarak
seni kollarıma labilirim
çünkü bugün buna hakkım var
sen her zaman benim için
aşkın gerçek yüzü oldun
yine de asla
aynı şarkıda
aynı evin içinde
yaşayamayız biz
anlamanı isterim ki
birbirimizi sevsek de
benim için arkadaşımın kadınısın, arkadaşımın

2 yorum:

  1. Merhabalar Kum Tanesi,

    Ruh bizim herşeyimiz. Aklımız, canımız, tüm duyularımız ve yüreğimiz. Ruh ölümsüzdür. Bu güzel dizeleri yazan ruhunuza dinginlik ve ferahlık dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Efendim bu harikulade yorumunuza tesekkür ederim lakin bu siir bana ait degil. Ben sadece Enrico Macias´in siirini tercüme edip koydum sözlerini begendigim icin.Hürmetler

    YanıtlaSil