28 Haziran 2012 Perşembe

KAMERAMIN DÜNKÜ YÜRÜYÜSÜMDE YAKALADIKLARI

Speisetäubling-Russula Vesca-Maalesef Türkcesini bulamadim.
Gewöhnliche Waldrebe- Clematis Vitalba- Filbahar
Clematis-ClematisViticella L.-Ak Asma,Filbahar, Filbahri,Yaban Sarmasigi,Yakmuk





Kletterrosen-Venusta Pendula- Cardak Gülü
Hecken rosen- Rosa rugosa-Yabangülü
Hagebutten- Rosa Canina- Kusburnu
Amarillis- Amarillis bella donna- Coban Cicegi

Bu cekimlerimde dün göle dogru yürüdügümde bana güzel sürpriz yapip tüm sahanelikleriyle poz verenler.En cok ta resmedebildigim kurbagaya sasirdim.Cünkü etrafda bir su birikintisi bile yoktu ve kuru yapraklar arasinda fare gibi dolasiyordu. Sonra ansiklopediden baktigimda gördümki sadece ciftlesmek icin suya giren tuhaf kurbagalarmis.
Vallahi sizi bilmem ama iyiki fotograf makinam var iyiki görebildiklerimi bu sayede tekrar tekrar görebiliyorum.Onlara bakmakla, seyretmekle bile tarifsiz bir enerji aliyorum. Eh bu arada da bir nebze fotograf cekmeyi ilerletiyorum galiba. Yeni fotografli günlerde görüsmek üzere...

18 yorum:

  1. Çok keyifli paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendiginiz icin ben tesekkür ederim Serkan Bey.Hürmetler

      Sil
  2. çok güzel kareler yakalamışsınız. fotoğraf çekmeyeli bayağı oluyor. Makine bozulmadan önce arkadaşlarla çekim için çıkıyorduk, telefonla idare etmeye çalışsam da güzel kareler yakalayacak ortamlara gidemiyorum/ gitmiyorum. Hava çok sıcak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle blogumu ziyaretiniz icin tesekkür ederim. Makinamin yakalayabildigi kareleri begenmeniz beni memnun etti.Ben ce güzel bir ugrasla mesgul olmussunuz hic terk etmeyin. Görüsmek üzere...

      Sil
  3. Son iki resmi bilgisayarıma indirdim. İlerde yazılarımda kullanmayı düşünüyorum. Haberiniz olsun:)
    Resimler için teşekkürler.
    Keşke çektiğiniz resimlerdeki çiçeklerin adlarını da öğrenme fırsatımız olsaydı. Bence çektiğiniz doğa resimlerinin yer ve özelliklerini de belirtmeniz yerinde olacaktır.
    Bu bilgiyi istememe umarım kızmazsınız.
    Hem siz de neyin ne olduğunu araştırma fırsatı bulmuş olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim, resimleri elbette kullanabilirsiniz; bundan sadece sevinc duyarim. Kritiginizde haklisiniz; bunu ben de düsündüm ama, ya resimleri tek tek yayinlamaliydim yada cok vakit alacakti; cünkü cocugunun Türkcesini artik bilmiyorum, güllerinde pek cok türü var, verince latinceleriyle vermem gerekti. Sabah gecirdigim araba kazasinin islemlerini halledip aksam düzeltir isimlerini de koyarim.
      Ayrica, size kizmam ne mümkün,son derece dogru ve yerinde bir sey söylemis oldugunuz.Hürmetlerimi iletiyorum

      Sil
  4. Kaza geçirdiğinizi üzülerek okudum. Umarım önemli bir sorun yoktur. Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim güzel temennileriniz icin minnettarim. Ben iyiyim Allaha sükür. Arkadan carpan araba duran abami mahvetti,hic yoktan da bana Cuma gününde bir sürü is cikardi. Inanir misiniz; eve daha yeni girebiliyorum kosusturmaktan? Ama sükür bu kadarla kaldi; Allah hepimizi beterinden saklasin. Hürmetlerimi iletiyorum

      Sil
  5. Çiçek resimleri adlarıyla daha bir anlamlı duruyor şimdi. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim efendim. Bugün daha sakin bir kafayla bakacagim umarim hepsini bulabilirim. Cünkü bu sayede gördüm ki bizim kataloglamamiz tam degil yazik. Hele mantarlar cok az biliniyor. Galiba botanige illgi cok yok. Hürmetlerimle

      Sil
  6. önçelikle geçmiş olsun ve resimler çok güzel bende çekiyorum doğa resimleri harika seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi temennileriniz icin cok tesekkür ederim Kardelen Hanim.Ne güzel bir doga tutkunu daha. Cok memnun oldum. Hürmetler

      Sil
  7. Merhaba efendim,
    öncelikle geçmiş olsun, size bir şey olmamış çok sevindim. Umarım bir daha böyle bir şeyler yaşamazsınız. Güzel paylaşımlarınız için çok teşekkür ediyorum.. Güzel paylaşımlarınızın devamını diliyorum. Elinize yüreğinize sağlık, sevgi ve saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim,cok naziksiniz. Böylesine güzel temennilerinizle beni sevindirdiniz; tesekkür ediyorum. Fotograflari begenmenize de ayriyeten memnun oldum.Esenlikler dilerim

      Sil
  8. Kaza olayı yorumlarda ilişti gözüme;geçmiş olsun ablacım...
    :(((


    ---------------------------------------------------------------
    Sizi görünce canlanmış çiçekler ablacım;şu an bakıyorum da sanki yanımdalar gibi capcanlı duruyorlar.
    SANKİ
    Elimi uzatsam dokunacağım,
    Derin bir nefes çeksem koklayacağım,
    Tüm güzel çiçekleri ve doğayı en içten...

    --------------------------------------------
    Kurbağcık kaçmamış anlamış olsa gerek sevdiğinizi...

    --------------------------------------------

    Bu güzel resimlerinizin devamını dilerim;sayeniz de güzelliklere olan hasretimizi gideriyoruz bir nebzede olsa...

    Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icten yorumun icicn cok tesekkür ederim. Senin zevk aldiggini biliyorum ya simdiden sonra aksatmadan cekerim. Kucakdolusu sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  9. Merhabalar Kum Tanesi,

    Kameranızdan ekranlara düşen fotoğraflarınızı büyük bir keyf alarak izledim. Park halindeki arabanıza çarpmışlar. Büyük geçmiş olsun efendim. Canınız sağolsun!

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim,nazik yorumunuz ve iyi temennileriniz icin cok tesekkür ederim. Paylastigim fotolari begenmenize ayriyeten memnun oldum. Hürmetlerimle

      Sil