20 Haziran 2012 Çarşamba

RÜCHAN CAMAY YETER 1978


8 yorum:

  1. AŞKA DAİR HERŞEYİ ESKİLER DAHA GÜZEL YAŞAMIŞLAR. ŞİMDİ AŞKLAR PARA VE İMKAN İLE BAŞLAYIP 1 GÜNDE UNUTULAN YENİSİNE YELKEN AÇMAYLA DEVAM EDEN BİR DUYGU OLDU ÇIKTI.
    NOSTALJİ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu harika yorumunuz icin tesekkür ederim VuslaT.Aynen katiliyorum. Adamlarim her seysinde bir kalite vardi; kadinin da da erkeginde de.Sarkilar da bunlarin en güzel ispati.Hürmetlerimi iletiyorum

      Sil
  2. nerden geldi aklınıza ne güzel nostalji oldu.
    :)
    eski günler daha naifmiş.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Begendiginize sevindim deeptone. Eski müzikler benim hobilerimden biri.Bence bütün eski sarkilarin sözleri ve melodileri essiz ve o zamanlarda da teknik fazla kullanilmadigindan sanatcilarda hakikaten sanatci egitimli sesleriyle . Simdinin sanatcilarin cogu canli bile performans yapamiyorlar cogunun sesleri elektronik aletlerle bir sekilde ayarlaniyor ve de playback yapma egilimindeler.
    Sarki secimim ise tamamen o anki ruh halime göre. O dönemler cocuklugumun ilk dönemleri oldugu icin cogu sanatcilar isim olarak kafamdalar.Blogumu ziyaretiniz ve ince yorumunuz icin tesekkür ederim. Hürmetlerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
  4. bakın eski şarkıları toplayan cd'ler var. bulabilirsiniz. ay gelirim tebisi nolcak ki. sanırım galiba siz de geliyorsunuz sanki bana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde onlardan yillar icinde kollektionum olustu ama yine de hatirlatma icin cok tesekkür ederim. Güzelliklere hep birlikte hayran olmak da isin en hos tarafi.

      Sil
  5. Bu ne güzel şarkıdır sahiden:)Bayılırım nostaljik parçalara...İyi ki paylaşmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Hanim, öncelikle bloguma hos geldiniz diyorum.Benimle ayni zevki paylasmaniz beni memnun etti.Görüsmek üzere diyorum.
      Not: Siz de iyi ki dinlemissiniz.

      Sil